sexpressen.blogg.se

#100

Publicerad 2015-07-14 08:53:00 i Allmänt,

Misslyckandet,
 
ja till att börja med så träffade jag en tjej typ första dagen som jag startade den här bloggen och redan då sa jag att hon skulle bli nummer hundra på listan. Sa nog till och med att hon skulle bli den sista nya på listan så att säga men så blev det tydligen inte.
 
Kan berätta om ett annat misslyckande istället tänkte jag. En tjej som jag egentligen inte alls ville ha utan det var hennes kompis som jag länge hade trånat efter och till slut fick jag med henne hem på efterfest tillsammans med den här tjejen. 
 
Riktigt trevlig efterfest som slutade med att båda dessa tjejer sov över i min säng och jag låg mitt emellan dessa och såg min chans. Tjejen jag ville ha var så sexig i sina röda underkläder och höftbenen som tydligt tittade fram. Galet va jag ville ha henne, men mycket vill ha mer och jag såg min chans till en trekant.
 
Tänkte att kompisen skulle dra sig tillbaka om jag började göra något med den snygga tjejen så jag gick på kompisen först i hopp om att den andra tjejen som var van vid att få uppmärksamheten skulle bli lite störd på det hela och ta över. 
 
Störd blev hon dock men inte på sättet som jag hoppades utan gick iväg i sina röda spetstrosor och satte sig i vardagsrummet istället och kvar blev jag med väninnan.. Så bitter över hur den kvällen slutade men kanske har jag dragit lärdom.
 
Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket och det var precis vad jag gjorde. Suck. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela