sexpressen.blogg.se

#104

Publicerad 2015-07-18 20:23:03 i Allmänt,

En smågalen finska,
 
träffade henne på nätet. Hon var i Sverige för att jobba som au pair. Hon skulle åka hem om ett par veckor och hade inte hunnit träffa en svensk man vilket hon beklagade. Hon ville bli lite uppassad på svensk manér då hon tyckte att finska män var väldigt dåliga på det. 
 
Det blev en dejt till slut och lite glögg och grejer. Sen berättade hon en sak som var rätt kul, hon hade fått höra att hennes fitta såg ut som en porrstjärnas. 
 
Efter att ha pratat några timmar så fick jag se den och den var riktigt läcker måste jag säga. Fick se den tre gånger till den kvällen och hon stönade grymt sexigt. 
 
Tungpiercing hade hon också vilket är en av mina största svagheter. 
 
Henne skulle jag inte tacka nej till att få träffa igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela