sexpressen.blogg.se

#94

Publicerad 2015-07-07 08:09:00 i Allmänt,

Fylleragg. 
Den här tjejen var ute med sina väninnor och vi började prata på stan helt random. 
De skulle vidare och frågade om inte jag och min polare skulle med. De hade haft lite problem med att komma in på ställena då de var rätt så runda under fötterna. 
 
En efter en föll tjejerna bort och åkte hem och så även min polare och till slut satt bara jag och den här tjejen kvar. Deg första hon sa när alla hade gått var, kan vi inte åka hem til dig nu? 
 
Så vi beställde en taxi och åkte hem. Hon ville ha en grogg. Blev asfulla båda två. Fumligt fyllesex i halvslakt tillstånd. Inte alls speciellt kul. 
 
Vaknade av att hon slog mig. Tydligen hade hon legat och drömt att jag slagit henne och varit dum. Orkade inte med henne mer efter det och skickade hem henne. Jag behövde några timmars sömn då jag skulle iväg och jobba redan samma kväll. Blev inte många timmars sömn den dagen. Sen om det var värt det.. Tveksamt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela