sexpressen.blogg.se

#95

Publicerad 2015-07-08 08:10:00 i Allmänt,

Märklig utgång,
 
jag och en kompis var ute och vi började prata med ett par i baren,  eller rättare sagt mannen började prata med oss om hur kär och lycklig han var. Han började bjuda på shots för att fira förhållandet och var så uppe i varv.
 
Vi satt och pratade med dem ganska länge och hade det trevligt.  Kände för att mingla runt lite och sa att jag skulle upp och dansa. Då frågar tjejen om inte hon får följa med. Visst sa jag och så gick vi upp. 
 
-Han verkar glad din kille sa jag, hur länge har ni varit ett par?
-Du vi träffades ikväll och han är helt knäpp. Sen började vi hångla lite på dansgolvet. 
På något sätt bestämde vi att träffas sen efter stängning. Hon skulle avvisa honom snällt och smita iväg med mig. Jag gick en stund före henne och väntade en bit ifrån stället och sen tog vi en taxi hem tillsammans till mig. 
Sexet minns jag inte mycket av men det var en väldigt konstig kväll. 
Var rätt skön känsla sen efter vi gick tillbaka till bordet där de satt. Njöt lite av vetskapen att hon skulle med mig hem men vi satt båda och låtsades som ingenting.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela