sexpressen.blogg.se

#96

Publicerad 2015-07-09 03:49:00 i Allmänt,

Ännu en kollega, 
 
Skulle sova hos en annan kollega den kvällen men det var lite hemligt för resten av alla som satt på vår after work. Tjejen jag skulle sova hos var inte där då och en annan tjej frågade var jag skulle efter festen och jag svarade att jag ska till henne.. det var menat som ett lite fräckt skämt bara men hon gick igång på att jag var så rakt på sak och sa okej...
 
Så det var bara att avstyra allt med den andra, blev väldigt rörigt och en hel massa nödlögner men det var det värt. Tjejen jag åkte hem med var den jag och många andra på jobbet hade trånat efter. Riktigt sexig tjej. Sådär att jag var tvungen att klappa mig på axeln lite när jag var på väg hem därifrån.
 
Riktigt skönt knull. Blev aldrig någon repris efter det men vi hade sex två gånger på morgonen innan jag blev tvungen att åka till den andra kollegan för att hämta min väska. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela