sexpressen.blogg.se

#99

Publicerad 2015-07-13 04:32:58 i Allmänt,

Frukosttjejen,
 
ja ni vet nog vem hon är många av er. En sån där som betyder lite mer än andra. Hon som fick mig att hitta tillbaka till mig själv på något sätt efter mitt förhållande som tog slut.
 
Träffades på en resa där hon åkte med sina föräldrar och lillasyster och därav den något missvisande rubriken.  Blev en oplanerad frukost med hennes föräldrar. 
 
Hade egentligen inte tänkt att det skulle bli något mellan oss då hon berättade att hon så lätt fick känslor för någon om hon hade sex och jag tyckte om henne för mycket för att försöka mig på något. Var väl just den inställningen son gjorde att det hände något. Hon sov hos mig sista kvällen. 
 
Finns egentligen mycket jag vill säga om henne, men jag håller det för mig själv. Hon är ett väldigt fint minne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela