sexpressen.blogg.se

#111

Publicerad 2018-11-09 23:44:00 i Allmänt,

Lovade faktiskt henne det här inlägget, hon gillade konceptet med bloggen och i mångt och mycket var hon 1 1 1.
 
Var allt runt om som gjorde att hon inte går att helt glömma bort. Var väldigt spontant som vi sågs, och tyvärr bara en gång.
 
Tänkt mycket på vad jag ska skriva i just detta inlägg, men det finns liksom inte någonting att säga. Jag gick på det där om att jag gick in i fel dörr först. Sen hör jag hur du ligger där och fnissar i sovrummet. Synen där inne glömmer jag inte. En helt perfekt rumpa iförd svarta string. Jag kan inte förstå hur någon så vacker kan vara så snuskig. 
 
Du är något alldeles extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela